Al onze artikelen verlaten het magazijn met de verpakking in perfecte staat.

Het eerste wat u dient te controleren is of het aantal ontvangen pakketten overeenkomt met het aantal verzonden pakketten. Ten tweede inspecteert u ieder pakket grondig aan de buitenkant om te zien of er tekenen zijn dat het geraakt is of verkeerd behandeld, zoals hobbels, deuken, gaten, dozen in slechte staat, koerierslabels of enig ander teken dat kan leiden tot de verdenking dat de goederen beschadigd kunnen zijn. Het is verplicht om een notitie en handtekening achter te laten op de vrachtbrief van de koerier, hetzij op papier of digitaal (PDA), "PAKKET ZICHTBAAR BESCHADIGD" indien deze tekenen aanwezig zijn. Het niet ondertekenen van een pakket als ZICHTBAAR BESCHADIGD en vervolgens presenteren van afbeeldingen die zichtbare schade eraan aantonen, betekent dat het incident automatisch zal worden afgewezen.

 

Indien een product beschadigd is dient u binnen 48 uur na ontvangst dit te melden bij melden onze klantenservice

In geval van breuk of beschadigingen tijdens transport.

Stuur bij de melding de volgende foto’s mee:

  • Foto van de buitenzijde van de doos waarin het pakket verpakt is.
  • Foto van het koerierslabel (deze is op de doos geplakt)
  • Foto van de binnenzijde van de doos waar ook de beschermende materialen te zien zijn.
  • Foto van het product dat beschadigd of gebroken is.
  • Foto van de begeleidende brief (Logistic Operator) welke in de doos meegezonden is.

Garantie

Het bieden van de hoogste kwaliteit en de beste garantie is onze toewijding aan onze klanten. Alle artikelen hebben een garantie voor een periode van twee jaar vanaf de datum van bezorging.

Wat wordt niet gedekt.

  • Defecten die ontstaan zijn door verwaarlozing, klappen, foutief gebruik, manipulatie, verkeerde spanning of installatie, of slijtage, worden niet gedekt.
  • In het geval van computer producten, dekt de garantie geen virusverwijdering, programmaherstel of herinstallatie na formatteren.

Garantie ongeldig verklaard indien

  • Er een detail van de garantie of het aankoopbewijs aangepast, veranderd of vervangen is; en/of
  • Er geknoeid is met het identificatienummer of met het product dat onder garantie valt of als het gerepareerd is zonder voorafgaande toestemming van de Technische Dienst.

 

Product defect?

Neem hiervoor contact op met onze klantenservice

Wij zullen samen met u overleggen voor vervanging van het product of overgaan tot het terugstorten van het geldbedrag.